sobota 7. března 2015

Krása // Žížaly na obličej? Rozhodně!

V minulém příspěvku o antikoncepci jsem psala, že jsem po vysazení neměla žádné velké problémy s pletí. Akné se mi opravdu neobjevilo, jen se mi rozšířila krupička a póry. Do toho mám ještě pleť suchou a teď v zimě téměř až přesušenou. Prostě bájuško, protože najít něco, co tomuhle všemu vyhoví, je docela oříšek.
Když se ke mně dostala prezentace kosmetiky Vermione, byla jsem skeptická. Léčebné krémy s biologickým extraktem z kalifornských žížal a spoustou dalších super věcí včetně magnesia, dále vitamínu E, panthenol, extrakty z mumia, měsíčku lékařského atd. Z prezentace Vermione:

• Všechny výrobky jsou založeny na zcela unikátním biologickém extraktu z kalifornských žížal, který má schopnost ovlivňovat fyziologické procesy probíhající v kůži a ve sliznicích. Obnovuje pružnost pokožky a hydratuje.
• Účinné látky, které se skládají z komplexu enzymů, aminokyselin, derivátů kyseliny hyaluronové, polypeptidů a mnoha dalších látek, mají unikátní působení na lidský organizmus, při procesech hojení, regenerace a posilování imunitního systému.
• V některých případech lze přípravkem zcela nahradit léčbu kortikoidy a zároveň přípravky Vermione mají prokazatelný komplexní účinek při léčbě některých chorob (HPV infekce a jiné virové infekce), na které je současná léčba neúčinná.
• V dnešní době je mnoho kosmetických vad a chorob, které jsou jen obtížně odstranitelné či léčitelné. V některých případech nelze tyto choroby nebo kosmetické záležitosti vyléčit, natož odstranit, lze pouze dočasně utlumit jejich sekundární projevy.
• Z kosmetického hlediska se jedná zejména o vrásky, celulitidu, strie, pigmentové skvrny, jizvy, zvýšenou padavost vlasů a podobné kosmetické vady.
• Z hlediska medicínského se jedná o psoriázu, atopické ekzémy, opary, HPV infekci, bércové vředy, popáleniny, hemeroidy a další případy, kde je nutnost regenerace tkáně, její zvýšené prokrvení a odstranění nekrotických částí. Byl prokázán i účinek na jinak zcela resistentní staphylococus aureus.

Jako znělo to hezky, ale moje kůže často a ráda reaguje na výrobek úplně jinak, než co slibují oficiální informace. Asi nějaká forma škodolibosti. No, ale už jsem byla nalákaná, na rukách se mi rozrůstal ekzém, složení krémů ušlo (škoda za ty parabeny, ale zase je fajn, že účinná látka je na druhém místě), takže proč to nezkusit?


K testování jsem dostala denní a noční krém a gel. Dnes vám představím oba krémy a o gelu někdy příště, ať jsou recenze trochu ucelené :-).


Krém Vermione Alfa je hydratační krém pro denní použití působící proti stárnutí pleti a vzniku vrásek. Radovala jsem se ohromně, protože přesně to moje přesušená pleť potřebuje. Nakonec ale pro mé překvapení tvoří v krémové Vermione partě dvojku... 


Na denní krémy jsem docela náročná. Pod líčení se nerada mažu, takže když už, krém se musí rychle vsáknout a nezanechávat žádný film. To se tady bohužel nedařilo. V jakémkoli množství mi na obličeji zůstával takový ten nepříjemný ulepený pocit a to několik hodin. Když jsem se přes den nelíčila, tak to nějak šlo, ale pod líčidly mi to nevyhovovalo.


Toto je ale jediné, co krému vytýkám. Hydratace je dostatečná, sice mě šupinek úplně nezbavil, ale už nevypadám jak had před svlečením kůže a necítím pnutí a pálení pleti v důsledku vysušení. 
Abych to shrnula - krém Alfa mě nijak moc nezklamal, ale ani neokouzlil. Dobře promašťující krémy seženu i bez ulepeného pocitu po namazání.


Betě, určené jako noční krém, jsem moc nevěřila. Na rozdíl od Alfy bych ale s radostí používala i další balení. Nejen, že se krém krásně vsákne, ale úžasně zatočil s mojí krupičkou i póry a celkově mám pleť sjednocenější a vyhlazenější. Z toho mám hroznou radost, protože ráno stačí jen pudr a můžu vyrazit. Zároveň krém i velmi dobře hydratuje.


U obou krémů musím vyzdvihnout jejich schopnost působit proti atopickému ekzému. Začala jsem se krémy mazat po státnicích a to jsem ekzém měla téměř až za ušima. Beta krásně stáhla aktivní mokvající fázi a Alfa vysušenou kůži hydratovala a podpořila hojení. Teď mám ruce jako miminko. Tohle kvituju velmi, protože na můj ekzém jen tak něco neplatí a zvláště u Bety byl účinek viditelný za velmi krátkou dobu, protože večer jsem ruce plné mokajících pupínků namazala a ráno už byl ekzém viditelně mírnější, mokvání ustalo a ekzém postupně vyschl a vymizel, s čímž si zase poradila Alfa.   


Jen jediné, co nechápu, je konzistence krémů. Alfa, denní krém, má tužší krémovitou konzistenci. Beta, noční krém, je spíše emulze. Vzhledem k použití krému by to bylo vhodnější spíše naopak, protože řidší Beta na noc je hned vsáklá, zatímco hustší Alfa na den s tím má zásadní problém. Kdyby se toto nějak pořešilo, byla by situace naprosto ideální!


Celkové mám z krémů Vermione dobrý pocit. Krémy jsem testovala měsíc a své schopnosti předvedly dostatečně. Zvláště Beta přinesla viditelné výsledky ve formě sjednocené a evidentně rozzářenější pleti a léčby aktivní fáze atopického ekzému. Alfa v mém případě tvořila jen jakýsi doplněk Bety, který sice neurazí, ale ani nenadchne. Pleť byla jasně hydratovaná a přitom ne přemaštěná, ale to ulepení mi vadilo dost.


A co vy, znáte kosmetiku Vermione? Zaujal vás nějaký z krémů? 


Děkuji společnosti Vermione za poskytnutí produktů k recenzi.


Žádné komentáře:

Okomentovat