pátek 17. července 2015

Letní výzva: Domácí malinovka (+ soutěž ;-))

Že nejsem spontánní, to se všeobecně ví. Vtípky typu "první dovolená v Jugoslávii, první dítě, druhá dovolená v Jugoslávii" slýchám běžně :-D. Dneska ale jsem spontánní. Nápad na letní výzvu přišel zcela neočekávaně včera večer při běhu z Žižkova na Vinohrady, kde na mě čekala kamarádka. Bylo horko, měla jsem těžkou tašku a málo času. V takových chvílích nepohodlí si přemýšlím nad různými slastmi, mezi než patří i to, co v nejbližší době připravím k jídlu a pití. 
Letošní léto ujíždím na domácích limonádách. Matěj se už jen směje, když mě vidí, jak se k němu blížím s různobarevným džbánem. Plánuju k tomu přidat ještě domácí koktejly a zmrzliny. Horka se pak hned snáší lépe. 
A proto tímto vyhlašuji letní výzvu 2015: domácí limonády, koktejly, zmrzliny. Každý pátek do konce prázdnin (což by mělo být 6 týdnů) vás bude čekat článek s receptem na nějakou letní mňamku. Dnes to bude malinovka :-).

P.S.: Na konci článku na vás čeká soutěž ;-).

Bráchovy narozky - grilování, sekt, malinovka, nedodělaná terasa a kus kamene na uříznuté trubce jako stoleček :-).
Příprava je jednoduchá, ale výsledek efektní a moooc dobrý :-). Potřebujete půl velkého hrnku malin, šťávu z půlky citronu a cukr dle chuti - ozkoušeno mám 2 polévkové lžíce.


Všechno smícháte a maliny vidličkou jen tak ledabyle rozmačkáte.


Směs dáte do džbánu a zalijete buď sodovkou nebo studenou vodou. Před podáním doporučuju vždy trochu zamíchat, aby se maliny objevily v každé sklence.


A nyní ona slibovaná soutěž. Ráda bych v každém článku zveřejnila 2 recepty. Jeden můj a jeden od vás. Pojďme se navzájem inspirovat. Proto pokud máte nějaký dobrý recept na limču, koktejl nebo zmrzku, neváhejte mi ho poslat na e-mail byadrianablog@gmail.com, nejlépe do úterního večera. Já vždy jeden recept vyberu, který pak následně v pátek zveřejním. Autora zveřejněného receptu bude každý čekat odměna z mé DIY dílny. Pro příští týden to bude růžová zásaditá sůl do koupele ;-). Už se na vaše recepty moc těším! :-)






A co vy, jak přežíváte horko, které teď venku panuje? A těšíte se na další díly letní výzvy? :-)



2 komentáře: