pátek 31. července 2015

Letní výzva // Koktejl s martini a okurková limonáda (+ soutěž ;-))

Sestavu dnešního příspěvku jsem měla v hlavě už nějaký čas. Že mi vzhledem k dalším událostem tohoto týdne tak bodne, to jsem netušila :-). Jdeme na to!





Koktejl s martini

Dnešek byl fakt náročný. Nejen po pracovní stránce, ale i po všech ostatních. Takže koktejl s alkoholem, nožky na stůl a naladit se na odpočinek ;-). Zkombinovala jsem červené martini a smoothie. Oboje mi chutná, dohromady to muselo vyjít. 


Nejdříve jsem v odšťavňovači vyrobila smothie. Pokud nemáte odšťavňovač, ovoce jednoduše rozmixujte. Použila jsem 5 mandarinek, 1 mango a 1 grep, který hezky celou kombinaci doladil. Smoothie nebylo úplně sladké, ale ani ne hořké.


Do sklenice nalijte podle chuti martini (já dávala do té úzké sklenice tak 1,5 cm vrstvu - mně to stačilo, Matěj si ještě přidával :-)). Po skle pomalu přilíváte smoothie a když se podaří, obě tekutiny se nespojí a na koktejl bude hned hezčí pohled. Dozdobte a můžete začít popíjet :-).



Okurková limonáda 

Během týdne mě hodně bolela hlava. Nejspíš to bylo spíš z únavy než z nedostatku tekutin, ale i tak jsem pro jistotu poctivě doplňovala pitný režim. Okurková limonáda je pro to naprosto vhodná. Okurka obsahuje vysoké množství vody, limetka osvěží a cukr sice není zdravý, ale tak si tam dáme stévii a hned to bude ono ;-).


Polovinu okurky oloupejte a rozmixujte. Zastříkněte šťávou z poloviny limetky, přidejte podle chuti cukr. Zamíchejte a zalijte litrem vody ;-).


I tentokrát je součástí tohoto dílu letní výzvy soutěž. Pošlete mi recept na nějakou limču, koktejl či zmrzku a ten, jehož recept vyberu a zveřejním, dostane 3 šumivky do koupele se solí z Mrtvého moře, spirulinou a vůní grepu :-).




Má být teplý víkend ;-). Kdo plánuje grilování? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat